Ahad, 25 November 2007

Epilog

Bila ada permulaan, pasti ada pengakhiran. Ini mungkin post terakhir untuk blog ini. Tetapi jangan kecewa, untuk warga SK Ulu Sepetang, kita akan berjumpa di blog khas untuk buletin sekolah kita iaitu


Manakala yang hendak tahu kisah peribadi aku, bolehlah lawat


Banyak yang aku dapat daripada program ini. Ada beberapa anugerah pihak sekolahku dapat termasuklah

Blog Terbaik
Blog En Husnul Hadi


Cikgu Paling Berkemimpinan

En Mohamad
Zamri

Murid Paling Aktif

Adik Raghinhy


Murid Paling Sporting

Adik Ikhram

Selain itu, aku juga pelbagai kenalan yang boleh aku katakan paling rapat. Di awal2 kem ini, aku hanya berkawan dengan gb aku dan guru2 SK Changkat Jering, Firdaus (balik awal), Fendi (balik sat untuk peksa) dan Wan Faiza. Bila tinggal Wan Faiza, aku boleh katakan aku mempunyai lagi seorang teman baik perempuan dengan identiti aku yang payah mendekati perempuan. Agak lama juga aku tidak mempunyai kawan perempuan yang akrab. Bukan untuk pengganti isteriku yang satu, tapi lebih kepada teman bertukar pendapat.
Thanz WAN FAIZA for being 2nd WAN

Selain daripada itu, aku juga sempat mengetahui payah maung geng2 yang mengajar sekolah orang asli. Tak sangka pula aku dapat rapat dengan Zumardi (paling kepoh la), Pak Ya (Zul Zakaria) (mula2 tak rapat, tetapi lepas Ad balik, mula rapat, orang Kg Pasir je, dekat sekolah aku je) Ust Harisi Almaliki (tak mengaku ustaz awal2 ni, orang Anak Kurau je, dekat juga dengan sekolah aku) dan Khusairi (tak sangka satu batch UUM dulu). Kami jadi rapat dan memang agak seronok bersembang dengan mereka. Insyaallah, tekad tidak hanya perkenalan kami di sini.


Rapat kan? Gambar kontroversi ni....


Inilah Khusairi, budak satu UUM denganku

Last2 balik tadi lupa lak kasut. Thanz sekali lagi kat Ustaz Harisi tinggalkan kepada GB aku.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum cikgu..camane nak letak background macam page cikgu tu?